Zahvaljujući najboljem rezultatu od 905 golova koje je postigao u okviru prve faze Amstelove aktivacije “Naša igra za finale”, Dragan Stojanović je osvojio prvu od ukupno pet karata za veliko finale Lige Evrope koje će se igrati 24. maja, u “Friends Areni”, u Stokholmu.
“Oduševljen sam činjenicom da sam baš ja prvi pobednik koji će zahvaljujući Amstelu ispuniti želju i uživo gledati finale ovog čuvenog takmičenja. Veliki sam fan Lige Evrope i siguran sam da će biti sjajno iskustvo navijati za čuvene fudbalere koje godinama gledam kraj malih ekrana” – izjavio je Dragan Stojanović, iz Boleča.
Amstel drugu godinu zaredom pruža jedinstveno iskustvo za sve ljubitelje piva i fudbala. Kao ponosni sponzor Lige Evrope, Amstel je ove godine pokrenuo aktivaciju “Naša igra za finale”, od 10. aprila do 14. maja.
Sve što je potrebno za učešće je kupovina Amstel pakovanja koje sadrži tri limenke piva, kao i specijalno dizajniranu čašu, povodom predstojeće Lige Evrope za sezonu 2016/2017. Kupovinu možete da ostvarite u bilo kojoj prodavnici trgovinskih lanaca IDEA, Roda i Mercator širom Srbije. Na dnu pakovanja nalazi se kod koji je potrebno uneti prilikom registracije na sajtu WWW.AMSTELFINALE.RS.
“Drago nam je da smo i ove godine pripremili sjajna iznenađenja za ljubitelje vrhunskog fudbala i piva. Tim povodom, Amstel će obradovati 5 fanova Lige Evrope i obezbediti im 5 karata za finalnu utakmicu uz celokupni propratni paket, kako bi u potpunosti uživali u ovom sjajnom doživljaju” – istakla je Sofija Eftimovski-Božović, senior brend menadžerka u kompaniji HEINEKEN Srbija.
U toku 90 sekundi, koliko traje Amstelova igrica u “šutiranju” penala, učesnici treba da postignu što veći broj pogodaka, a na osnovu nedeljnih skorova na tabeli biće podeljene još četiri karte za finale Lige Evrope. Pored toga, svake nedelje biće dodeljeno i po 20 Amstel dresova.