Svoju podršku programu Rani razvoj deteta, koji UNICEF sprovodi na teritoriji Srbije, kompanija VODA VODA je dodatno ojačala uključivanjem svojih partnera za zemlje Zaliva (Kuvajt, Bahrein, Katar, Saudijska Arabija) koji su donirali 50,000 dolara za decu Srbije. Ček sa donacijom su direktoru UNICEF-a Michelu Saint-Lotu uručili Abdulaziz Abden, generalni menadžer Caro General Trading i Vojin Đorđević, creator Brenda VODA VODA, tokom nedavne posete kancelariji UNICEF.
Ova sredstava biće preusmerena za podršku službi neonatologije u Nišu i za deo kampanje „Svaki trenutak je važan“. „Program Rani razvoj deteta se fokusirana tri oblasti: kvalitetne i dostupne zdravstvene usluge, predškolsko obrazovanje i zaštita dece od najranijeg uzrasta. Podrška privatnog sektora nam je dragocena, jer smo zahvaljujući toj podršci već obezbedili unapređenje kapaciteta usluga u 11 opština u Srbiji. Donacija kompanija iz zemalja Zaliva i njihovog partnera u našoj zemlji, brenda VODA VODA će nam omogućiti da pomognemo unapređenje uslova za lečenje prevremeno rođene dece u Kliničkom centru u Nišu. Zahvaljujemo ovim kompanijama koje su prepoznale značaj ulaganja u programe ranog razvoja deteta“,rekao je Michel Saint Lot, direktor UNICEF-a u Srbiji. Privrednici iz Kuvajta, Bahreina, Katara i Saudijske Arabije su istakli da je društveno odgovorno poslovanje bitan deo biznis kulture u ovom delu sveta gde oni posluju i da im je zadovoljstvo što mogu da pomognu. „Naš posao se ne vrti samo oko novca, veći oko odgovornosti. Pomoći deci je pre svega naša nacionalna odgovornost, a zatim tu priču želimo da proširimo na ceo svet. Prvo smo krenuli od Kuvajta, a zatim smo pomagali i Siriji i Africi, a kako volimo Srbiju, odlučili smo da i deci u ovoj zemlji omogoćimo zdravo detinjstvo. To je jedino ispravno i dobro, pozivamo sve kompanije u Srbiji i širom sveta da se uključe“, izjavio je Abdulaziz Abden, generalni menadžer Caro General Trading iz Kuvajta, tokom boravka u Beogradu. “Osnovni motiv da pomognemo je taj što mi kao kompanija shvatamo koliko je značajan rani razvoj deteta za čitavo jedno društvo jer su deca naša budućnost. Posebno nam je drago što su naši partneri iz Kuvajta prepoznali taj značaj i što su odlučili da jednom skromnom donacijom omoguće srećnije detinjstvo deci u Srbiji”, istakao je Vojin Đorđević, kreator brenda VODAVODA. |
Preduzetnici iz Kuvajta su na ideju da doniraju UNICEF-u u Srbiji došli nakon započete saradnje sa kompanijom VODAVODA, za čije potrebe distribuiraju proizvode u ovom delu sveta.