Ko su Džoni, Beli i Gile?
Tri obična i nenametljiva, a opet potpuno drugačija muškarca o kojima već svi pričaju, postali su jedna od glavnih tema. Ko su zapravo Džoni, Beli i Gile?
Amstel, poznati pivski brend, kroz svoju novu kampanju “NEW AGE, OLD SCHOOL” potrošače upoznaje sa ova tri interesantna lika. Oni simbolizuju prototipe svega onoga što veličamo u prijateljima i pružaju primere vrlina kojima se divimo. Džoni, Beli i Gile podsećaju da pravo prijateljstvo nije nestalo, da su lepi maniri i briga o drugima uvek na ceni, kao i da je mudrost koja se stiče sa godinama i iskustvom – odlika najboljih.
Amstel, poznati pivski brend, kroz svoju novu kampanju “NEW AGE, OLD SCHOOL” potrošače upoznaje sa ova tri interesantna lika. Oni simbolizuju prototipe svega onoga što veličamo u prijateljima i pružaju primere vrlina kojima se divimo. Džoni, Beli i Gile podsećaju da pravo prijateljstvo nije nestalo, da su lepi maniri i briga o drugima uvek na ceni, kao i da je mudrost koja se stiče sa godinama i iskustvom – odlika najboljih.
Džoni je uvek tu da pomogne, bez previše priče i hvalisanja. Beli nije lud za mobilnim telefonima i društvenim mrežama, ali ne okleva da se i u četiri ujutru javi prijatelju na poziv. Dok se Gile odavno uverio u ispravnost krilatice „Govori tiho i nosi psa sa sobom”. Doduše, umesto psa on uvek u svom okruženju ima prave drugare, poput Džonija i Belog, sa kojima ne propušta da šeruje sve lepe trenutke, ali i „poslednju flašu” omiljenog Amstela.
„Kroz svoju bogatu istoriju, Amstel je pokazao da veruje da pravi prijatelji ne zasnivaju odnos na kratkim, jednosmernim i usputnim razgovorima u brzim svakodnevnicama, već da zajedno koračaju kroz život i pružaju obostranu podršku – a upravo je to životna filozofija koju želimo da prenesemo i koju živimo” – istakla je Sofija Eftimovski-Božović, senior brend menadžerka u kompaniji HEINEKEN Srbija.
Priča o prijateljstvu krije se u samom DNK brenda Amstel. Njegovi osnivači, dvojica prijatelja, Čarls De Pesters i Johan Van Marvijk Koj udružili su se davne 1870. godine kako bi svoju viziju pretvorili u stvarnost i kako bi stvorili pivo po meri i ukusu potrošača u Amsterdamu. Njihova ideja prerasla je u stvarnost i predstavlja odličnu potvrdu da pravi prijatelji zajedno mogu sve.