Nebojša Đurđević osvojio gledanje Lige šampiona na kruzeru

Zahvaljujući pokazanom najvećem znanju u oblasti Lige šampiona, u okviru Heineken® nagradnog konkursa, Nebojša Đurđević osvojio je glavnu nagradu – gledanje najvećeg i najuzbudljivijeg sportskog događaja, finala UEFA Champions League. Praćenje utakmice između Real Madrida i Juventusa organizovano je na ekskluzivnom Heineken® kruzeru tokom krstarenja grčkim ostrvima po Egejskom moru.

Zajedno sa odabranim fudbalskim fanovima iz cele Evrope, Nebojša Đurđević će na palubi luksuznog Heineken® kruzera moći da uživa u potezima Ronalda, Ramosa, Dibale i ostalih asova iz redova finalista, gledajući utakmicu nadomak obala Mikonosa. Putovanje će trajati tri dana, tokom kojih će Nebojša Đurđević doživeti nezaboravno Heineken® iskustvo.

Nagradni konkurs je trajao od 03. aprila do 15. maja, a tokom takmičenja učesnici su imali priliku da pokažu svoje znanje o Ligi šampiona, na osnovu čega je izabran pobednik koji je osvojio putovanje za dve osobe.

Ligu šampiona pratim već godinama i tradicionalno u društvu trojice najbližih prijatelja gledam finalne utakmice. Siguran sam da će mi oprostiti što ću ove godine izostati sa tog druženja, ali ovo je nagrada koja bi svakog oduševila. Kombinacija mog omiljenog fudbalskog takmičenja, uz krstarenje ostrvima na kojima nikad nisam bio me izuzetno raduje” – sa osmehom je istakao pobednik konkursa, Nebojša Đurđević, koji će na put povesti svog najboljeg prijatelja.

HEINEKEN i UEFA uspešno sarađuju više od 20 godina, a dosadašnja pozitivna iskustva fudbalskih fanova su potvrda da se ova tradicija opravdano nastavlja iz godine u godinu. UEFA Champions League predstavlja najveći svetski sportski događaj koji na godišnjem nivou prati više od 4,2 milijarde ljudi u preko 200 zemalja. Finale ovogodišnjeg takmičenja, čiji je Heineken® ponosni sponsor, biće održano 3. juna u Kardifu.

„Drago nam je da smo i ove godine obradovali fanove fudbala jednim zanimljivim kvizom, a ujedno i najboljeg od njih nagradili vrhunskim doživljajem koji će na jednom mestu spojiti najveći sportski događaj, omiljeno pivo i lepotu grčkih ostrva. Zahvaljujemo se svim učesnicima na pokazanom zavidnom poznavanju Lige šampiona i čestitam Nebojši Đurđeviću na pobedi” – istakla je Tijana Domanović, brend menadžer Heineken®a.

Related Post