Широк асортиман производа из Србије почев од меда, џемова и слаткиша, преко сокова, вина и ракија до чувеног српског ајвара, сушеног и лиофилизованог воћа, дечије хране и млечних производа, биће представљен посетиоцима предстојећег Mеђународног сајма прехрамбене индустрије ANUGA који се од 9. до 13. oктобра одржава у Келну. Уз подршку Привредне коморе Србије (ПКС) и Развојне агенције Србије (РАС), српске компаније седми пут ће промовисати своју извозну понуду на два национална штанда једном за произвођаче готових производа и другом на коме ће бити представљени смрзнути производи. |
На Националном штанду готових производа излаже 14 наших фирми: CMANA, Крњево; ЗДРАВО ОРГАНИК, Селенча; INTERFOOD 60, Чачак; НАТУРА ГУСТО, Параћин; БГ ПРОДУКТ 1996, Крушевац; МЛЕКАРА ШАБАЦ; БУДИМКА, Пожега; VAN DRUNEN FARMS EUROPA, Банатско Карађорђево; SANUM PER FRUCTUS, Крагујевац; ВИНО КАЛЕМ, Велика Дренова; ФАБРИКА ДЕЧИЈЕ ХРАНЕ, Добановци; FLAMA FRUCTIS, Јазак; МЕДЕЛА, Врбас; TISACOOP, Кањижа. На другом националном штанду представиће се 13 компанија са асортиманом смрзнутог воћа и поврћа: ПИК БЕЧЕЈ; ФРИКОМ, Београд; ИТН ГРУП, Земун; ВОЋАР, Свилајнац; MASTER FRUIT, Београд; МАСЛИ, Лесковац; ФРИГЛО, Сутјеска; ФРИГО-ПАУН, Пожега; ЕУРО ФРИГО, Пожега; ЛАКИ, Ариље; SWEET HOUSE EXCLUSIVE, Сопот; MIRAX AGRAR, Београд; БМН МАЛИНАС, Пожега. |
„Циљ наступа наше привреде на овом највећем прехрамбном сајму у Европи јесте промоција и повећање извоза из Србије на тржиште Немачке и целе Европске Уније. Oвогодишња АНУГА биће одржана у хибридном формату, који подразумева учешће излагача на сајму уживо, али и на дигиталној платформи Anuga@home која ће бити активна до краја године и служиће као јединствена мрежа за повезивање свих излагача и посетилаца сајма“, објашњава Зорана Делић из Привредне коморе Србије.Ова манифестација, по њеним речима, пружа могућности српским компанијама да се упознају са новим производима, технологијама и светским трендовима у прехрамбеној индустрији, упознају нове добављаче за европско и друга инострана тржишта, сагледају своју позицију у односу на тржишну утакмицу и конкуренцију.Све иновације, најновији трендови у индустрији хране, занимљиве чињенице о будућности прехрамбене индустрије биће представљене током пет дана трајања сајма.Мање шећера, мање вештачких састојака, заменска меса и алтернативни протеини, супер храна, без глутена, коришћење древних житарица и више биљних и природних арома, само су неки од трендова о којима ће се више чути на сајму у Келну. ANUGA је највећи светски међународни сајам прехрамбене индустрије и најзначајнији за све произвођаче и извознике хране широм света. Oдржава се сваке друге године у Келну, у сајамском простору КЕЛН МЕСЕ (Koelnmesse GmbH) површине 284.000м². У 2019. години 7.972 излагача из више од 100 земаља представило је своје производе пред више од 170.000 посетилаца из 200 земаља света. Сајам чини десет тематских целина одвојених по павиљонима – готови производи, млеко и млечни производи, смрзнути производи, месо и месне прерађевине, алкохолна и безалкохолна пића, топли напици, пекарски производи, органски производи и ануга кулинарски концепт. |