19. avgusta 2021, Air France je na aerodromu Šarl de Gol, na terminalu 2F, otvorio jedan od svojih najvećih salona, površine od 3.000 m2 i sa čak 570 mesta za sedenje. Ovaj lounge namenjen poslovnim, kao i putnicima sa Flying Blue Elite Plus statusom koji putuju u okviru šengenske mreže, prostire se na dva nivoa i zamišljen je kao oaza mira u inače užurbanoj atmosferi aerodroma. Dizajn je potpisao francusko-kanadski arhitektonski studio Žuen-Manku, čime je Air France nastavio svoju tradiciju saradnje sa najboljim arhitektama i dizajnerima kao što su Šarlot Perijan, Andre Putman i odnedavno Noa Dišofur-Lorans i Metje Lehaner.
Sa zaobljenim površinama i opuštajućom atmosferom, salon je otvoren, prozračan i jednostavan za snalaženje. Zavisno od vremena koje putnici imaju pre ukrcavanja, salon je osmišljen da zadovolji različite potrebe putnika – odmor, osveženje, rad ili uživanje u jelu i piću. Prostorom preovlađuju boje Air France-a – nijanse plave, bele i crvene –dok je krilati morski konj, simbol avio-kompanije, snažno naglašen.
Fluidnost i povezanost
Salon ima „ulaznu dvoranu“ gde putnike dočekuju timovi Air France-a i gde su smešteni kiosci koji skeniraju bording karte i omogućavaju pristup salonu, prostor za prtljag i Air France Shopping vitrina sa putnim dodacima. Recepciju i sam salon povezuje divovska skulptura inspirisana krilima aviona koja simbolizuje let, tehnologiju i avangardu. Središte salona, takozvani dnevni boravak, ilustruje “pogled s piste”. Ogroman zakrivljeni prozor s pogledom na nebo i pistu, dominira celim prostorom i propušta severno svetlo koje osvjetljava salon, a ne zaslepljuje oko.
Wi-Fi je dostupan besplatno, a postoje i utičnice za punjenje mobilnih uređaja. Posebno mesto, odvojeno za korisnike Flying Blue Ultimate-a nudi potpuno prilagođenu uslugu i ima vlastite privatne salone.
Gurmanski kiosci nalaze se na svakom nivou, a gatronomska ponuda menja se tokom dana. Mini-sendviči, salate i topli kiš dostupni su u svakom trenutku, kao i sir i deserti koji upotpunjuju ovu ponudu osmišljenu u duhu francuskog bistroa. Na posebno osmišljenom pultu kuvar priprema palačinke ujutru i dnevna jela tokom dana. Uz vinsku kartu koju je osmislio Paolo Baso, najbolji svetski somelijer 2013. godine, u ponudi je i veliki izbor biljnih čajeva. Sledeći ekološki odgovoran pristup, Air France daje prednost regionalnim i sezonskim proizvodima, dok su česme s pijaćom vodom dostupne u celom salonu kako bi se smanjila količina plastike za jednokratnu upotrebu.
Smešteno u srcu salona, veliko stepenište vodi putnike na gornji sprat gde se nalaze prostorije za opuštanje. Udobne ležaljke i prigušena rasveta garantuju ugodnu atmosferu, a udobna sedišta pružaju jedinstven pogled na piste. Dostupan je i wellness s deset tuševa i svlačionicom. Tu je i novi koncept Traveller Spa – 20-minutni tretmani su dostupni kao priprema za let.
Air France Protect, garancija bezbednog putovanja
Kao deo svog programa “Air France Protect”, Air France osigurava najstrože zdravstvene mere u svakoj fazi putovanja. U dnevnom boravku obvezno je nositi masku, a sredstva za dezinfekciju ruku dostupna su u celom salonu. Pribor za samoposluživanje se redovno menja. Kako da je ponuda štampanog materijala ograničena, putnici su pozvani da preuzmu aplikaciju Air France Play kako bi uživali u velikom izboru novina i časopisa.
Smešten na terminalu 2F na pariskom Šarl de Gol aerodromu, ovaj novi Air France-ov salon otvoren je od 5.30 do 22 sata. Salon je besplatno dostupan poslovnim i putnicima sa Flying Blue Elite Plus statusom, dok ga po ceni od 35 evra mogu koristiti i putnici ekonomske klase.
foto PROMO