Производни и извозни потенцијал представиће: Master Fruits Београд, ПИК Бечеј, Фабрика дечије хране Добановци, Мамбико аграр Београд, Cold Pressok, Београд, Натура Густо Параћин, ИТН Београд, МIRAX AGRAR Београд, Јафа Црвенка, BMN Malinas, Пожега и Млекара Шабац. Српски производи биће представљени у једној од главних хала, Trade Centrе Arena, резервисаној за Националне павиљоне. |
Посетиоци сајма GULFOOD, потенцијални пословни партнери, увозници и дистрибутери имаће прилику да се упознају са широким асортиманом српских производа почев од смрзнутог, сушеног и конзервираног воћа и поврћа, воћних прелива и квалитетних џемова без додатог шећера, млечних производа, дечије хране, хладно цеђених сокова до бутера и млека од коштичавог воћа, гранола, производа од екструдираног пиринча и хумуса.„Уједињени Арапски Емирати увозе више од 80 одсто прехрамбених производа од чега 50 одсто поново извозе у земље Залива и источну Африку и улазак на ово тржиште представља дугорочно обезбеђивање пословања свим произвођачима хране и пића из света, па самим тим и велику шансу за српске компаније. Важно је напоменути да произвођачима који желе да извозе на тржиште УАЕ поседовање Халал сертификата даје додату вредност производу. Халал сертификат обавезан код производа анималног порекла као што су млеко и млечни производи и месо“, објаснила је Зорана Делић из Привредне коморе Србије.Посетиоци сајма су купци, представници малопродајних ланаца и увозници највише са Средњег истока, затим из Азије и Африке, док их је нешто мање из Европе и Америке.Ове године регистровано је 2.845 излагача из 85 земаља света, а осим Србије, на националним штандовима представиће се и Италија, Француска, Белгија, Немачка, Русија, Аустрија, Шпанија, Холандија, Турска, Тунис, Саудијска Арабија, САД, Индија, Египат, Јапан.Посебне мере заштите од епидемије биће спровођене током сајма, а које подразумевају обавезно ношење маски, дезинфекција руку, држање дистанце од 2м, ваздух у халама се мења осам пута у току сат времена, прописано правило једна особа на 4 м2, сваки узорак за дегустацију мора бити посебно упакован, пословни разговори дозвољени су 1 на 1, на сваком штанду биће постављена заштитна стакла као додатна сигурност приликом пословних разговора између излагача и пословних партнера.GULFOOD се простире на 100.000м², годишње га посети преко 95.000 посетилаца из око 100 земаља, одржава се 26 година, а Србија се, са излагачима, представља четврти пут. |