„Наш циљ је да, у ситуацији када још нема могућности за личне контакте привредника и организацију Б2Б разговора, када су сајмови отказани, а путовања ограничена, заједнички ангажујемо ресурсе којима располажемо и успоставимо плaтформу за дигиталне сусрете словеначких и српских компанија међусобно и са потенцијалним партнерима, рецимо из Немачке, пред којима би наше фирме појединачно и заједно наступале, објашњава Чадеж. Бизнис се, каже полако буди, тржишта се враћају у функцију и „ми, као коморе морамо да реагујемо брзо како наши привредници не би остали без послова и тржишта, само зато што нисмо размишљали и помогли им на време“. За то, по Чадежу, имамо чврсту основу у досадашњим добрим везама и комора и привредника двеју земаља, у растућем интересовању за сарадњу које је протеклих година обележено рекордном робном и разменом услуга, одличним, профитабилним пословањем словеначких компанија у Србији, улагањима српских компанија у Словенији и бољим позиционирањем наших производа на словеначком тржишту. |