СликаВест,Београд,30.април-РЖД Интернешнл изводи крупне радове на изградњи тунела и вијадукта, као и на реконструкцији и изградњи двоколосечне железничке пруге на деоници Стара Пазова – Нови Сад у оквиру Анекаса бр. 3.1 и 3.2 уз основни Уговор.
У овом тренутку на отвореној прузи Стара Пазова – Инђија, дугој 7 км, завршена је демонтажа контактне мреже, наставља се демонтажа шинских поља и већ су започети земљани радови.
На овој деоници, према пројекту, биће изведена реконструкција постојећег колосека, изградња другог колосека и вештачких објеката, укључујући један пешачки потходник и два друмско-пешачка подвожњака у станици Инђија. Након завршетка радова на горњем и доњем строју колосека деоница ће бити електрификована и опремљена системима за сигнализацију.
Поред тога, „РЖД Интернешнл“ наставља активне радове на изградњи тунела Чортановци и вијадукта у плавном делу Дунава, чији основни део у овој фази чини побијање шипова. До сада је већ постављено више од половине од укупно 2500 конструкција, који су предвиђени пројектом. Укупна дужина свих шипова износиће око 80 км, што представља више од дупле дужине деонице Стара Пазова – Нови Сад.
Независни стручњаци редовно контролишу квалитет грађевинских конструкција према преко 10 параметара, како у условима производње, тако и директно на градилишту. Нека контролна испитивања се врше укључујући и директно учешће представника пројектанта – Саобраћајног института ЦИП. Резултати свих испитивања потврђују да сваки шип одговара захтеваним параметрима и показују висок квалитет извођења радова.
Поред тога, надзорни органи, акредитоване лабораторије и независни консултанати на више нивоа контролишу компаније, које изводе радове на бушењу.
Завршетак читавог комплекса радова на деоници планиран је за 2021. годину. Резултат реализације пројекта биће повећање брзине до 200 км/ч, повећање капацитета и нивоа безбедности саобраћаја.