Циљ кампање је развој и промоција предузетништва, са фокусом на развијање еколошки одговорнијег предузетништва, као и стварања равномерног и позитивног утицаја на друштво и животну средину, истакла је Бранислава Симанић, директорка Сектора предузетништва ПКС. Едукација предузетника је изузетно значајна, јер на тај начин унапређују своја знања и вештине које су им неопходне за вођење бизниса, додала је Симанић и позвала предузетнике да учествују у кампањи. |
Тања Бошковић, директорка Региона Војводина 1 ОТП банке Србија, рекла је да ова банка, захваљујући разноврсној бази клијената из свих сегмената привреде има потенцијал да подржи предузетништво не само кроз њихово финансирање, већ и кроз различите видове едукације.„Банка настоји да кроз саветодавни приступ наших експерата допринесе развоју предузетништва, нарочито за бизнисе коју у свом раду имају иновативне, социјалне, еколошке или зелене елементе, пошто је и ОТП банка стратешки опредељена да буде окренута иновацијама и предводник зелене стратегије у нашој земљи. Важно нам је да допринесемо одрживој будућности и партнерство са Привредном комором Србије на програму подршке зеленом предузетништву је један од важних корака у овом правцу“, наводи Бошковић.Тема данашње радионице била је „Маркетинг у фукцији развоја пословања“, а овакве и сличне едукације биће организоване и у другим градовима од Ниша преко Крагујевца, Ужица, Београда до Суботице. |