Престижни жиг „Чуваркућа“ за нас је додатни доказ да смо препознати и као компанија која брине и о домаћој привреди и кроз употребу домаћих сировина у производњи, доприноси да додатна вредност остане у нашој земљи. Дубоко верујемо да ће улагање у домаће знање и ресурсе допринети томе да „Чуваркућа“ постане својеврстан симбол врхунских српских производа који могу бити озбиљна конкуренција иностраним брендовима“, истакао је Драган Стајковић, генерални директор компаније Бамби.Читаве генерације одрастале су уз производе компаније Бамби, а чувена Плазма као носећи бренд неприкосновена је асоцијација на детињство, радост и безбрижна времена. Јединственог укуса и мириса, препознатљивог облика и специфичне хрскавости, израђена од пажљиво бираних састојака. Плазма је годинама најомиљенији бренд у Србији по оценама потрошача, али и бисквит вољен и препознатљив у региону као и на многим иностраним тржиштима. Златни Пек, погодан како за ужину, тако и за припрему разних посластица, бренд је дугогодишње традиције који ужива сјајну репутацију захваљујући свом високом квалитету. Прикључујући се породици носилаца жига „Чуваркућа“, Плазма и Златни Пек своју аутентичност обогатили су имиџом домаћег производа који брине о националним интересима и домаћој привреди додао је Стојковић.Поред производа компаније Бамби, чуваркућама су се придружили и производи компаније Еко Сан под брендом Бродисан намењени санитарној и еколошкој заштитити. Еко Сан је пример домаће компаније која поштује највише еколошке стандарде.“Поносни смо што ће нашу линију производа за дератизацију у наредном периоду пратити жиг Чуваркућа, нарочито ако се узме у обзир да смо једина компанија у нашој индустрији која је до сада добила право на овај значајан жиг”, каже Слободан Дунђерски, маркетинг менаџер у компанији Еко Сан. Истиче да је пројекат “Стварано у Србији” врло важан не само за произвођаче већ и за наше потрошаче. “Данас је у оквиру Екосан-а у сталном радном односу запослено преко 90 стручњака различитих профила као што су доктори, епидемиолози, инжењери, доктор фармације, магистар биологије али и технолози. Желели смо, пре свега, да подигнемо свест о значају куповине домаћих производа и то најпре оних који се истичу својим врхунским квалитетом, али и високим учешћем домаћих сировина, рада и знања.” истакао је Дунђерски. |