Данас је у присуству председника Републике Србије Александра Вучића компанија „РЖД Интернешнл“ положила последње шинско поље железничког колосека на вијадукту у делу насељеног места Бешка у 51 км деонице Стара Пазова – Нови Сад пруге Београд – Будимпешта. На тај начин, изградња овог објекта завршена је у потпуности.
Догађају је присуствовао Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Републике Србије Томислав Момировић, амбасадор Русије у Србији Александар Боцан-Харченко, први заменик генералног директора „Руске железнице“ о.а.д. Сергеј Павлов, директор огранка „РЖД Интернешнл“ д.о.о. у Републици Србији Мансурбек Султанов, као и в.д. генералног директора „Инфраструктура железнице Србије“ а.д. Небојша Шурлан и други високи гости.
Изграђени вијадукт се укршта са друмским путем Марадик – Бешка износи око 500м. Распонске конструкције вијадукта укупне масе преко две хиљаде тона конструисане су и израђене у Русији, на објекту су примењене јединствене руске технологије за смањење буке и вибрација приликом проласка возова преко моста.
На деоници Стара Пазова – Нови Сад пруге Београд – Будимпешта „РЖД Интернешнл“ д.о.о. гради прву железничку пругу у Србији за брзине кретања возова до 200 км/ч, подиже јединствени у Србији вијадукт дугачак три километра у плавном делу Дунава и тунел Чортановци. Деоница ће бити пуштена у рад након завршетка свих радова и испитивања инфраструктурних објеката која су планирана за јесен текуће године.